Grattis

Gratulera så masse med dagen verdens beste bestemor! jeg er så utrolig glad i deg, og eg håpe du hadde ein fantastiske dag med familien heima! Du e et stort forbilde, og sprek som du e ♥ ILU!

Brent, verts faren min, fyller også året i dag. HAPPY BIRTHDAY ♥ Vi feiret med middag og kake i dag!

favorite senior

Denne uken er det spirit week på skolen, og i dag var det favorite senior day. Fysøren så heldig jeg er så har fått så mange fantastiske venner her borte i USA. Jeg er så utrolig takknemmelig for at jeg har dem! Ble utrolig rørt når jeg så at flere hadde som favorite senior" og "number one fan". I LOVE YOU! ♥ litt vanskelig å se, men de har lagt t-skjorter med navnet mitt på.. aaaaaaaaw!

Mackenzie (volleyball)

Rosie (volleyball)

Lauryn (volleyball)

glamis camping

Denne helgen hadde vi langhelg i og med at det var Martin Luther King Jr. Day i dag. Vi brukte anlednignen til å gå til Glamis (ørken) på caming. Det var en helt ny opplevelse for meg. Vi var 5 familier som overnattet i hver sin RV car på en slags camping plass. Ikke en camping plass som jeg forestilte vi skulle til, men en camping plass med en resturant, fire bassenger, dysjer og en butikk. I tillegg rånte vi rundt i ørken med racers og en firehjuling. Sjukt kult! Vi kjørte og lekte oss i sand-dynene, vi svømmte masse i bassenget, spillte kort, satt rundt bålet og studerte stjernehimmelen. Min favoritt opplevelse med hele turen var når jeg og Ritz kjørte gjennom Slab City. Det er en liten plass mitt i ørken hvor ca 2000 personer bor i campingbiler, telt og hytter laget av søppel. Grunnen til at de bor der er fordi de er fattige og ikke har råd til å bo andre plasser. For det meste er det hippier, reisende, snowbirds og kunstere. De er uten vatn og elektrisitet. Hvis du har sett filem "In to the wild" så den i fra der. Helt rått!

Salvation Mountain

#utveksling #usa #california #explorius

cool at school

I dag spillte vi kamp, og jeg scorte! STOLT. 7-7

verdens herligste

I dag hadde vi besøk av en utrolig søt familie i fra kirken.

VERDENS HERLIGSTE UNGER ♥

norwegian date

Heisann folks! I dag hadde jeg en skam kjekk dag. Gjett hvorfor!!? Jeg møtte søte Helene som er en norsk utvekslingstudent som bor 50min fra hvor jeg bor, faktisk bare 5min i fra grandma og grandpa. Darling hadde vannpoloturnering i det området, så etter første kampen kjørte grandma meg til henne. Jeg var der fram til grandma hentes oss begge for å se på den siste kampen. Det har helt utrolig koseligt, og vi hadde så sjukt masse å snakke om! Vi var skremmende like på mange måter! Vi kjente ikke hverandre fra før, og utrolig nokk har vi flere felles venner. Det var spessielt morrsomt når en vennine av meg sendte en snapp av en gutt hun var med som jeg ikke kjente, og Helene roper: det er jo Eivind! Jeg kjenner han! Hahahah!! Det var helt sykt tilfeldig og rått! Verden er ikke stor gitt. For en kjekk slutt på ferien! Gleder meg kjempe masse til våres neste norskdate hvor i skal spise leverpostei og hjemmelaga pizza! PAAAARTY!

På mandag er det på ann i gjen.. nytt simester, nye muligheter! Ønsk meg lykkt til. Tror jeg trenger det.

#utveksling #california #usa #explorius

11.01.2014

I dag koste jeg med bassengkanten mens jeg skypet med vedens søteste Anemor ♥ Var så kjekt å snakke med henne igjen! Litt utpå ettermiddagen gjikk jeg med Darling for å sitte barnevakt for noen kids. Vi badet i bobblebadet deres og hadde det riktig så gøy. hahaha! Det var masse frosker i hagen deres, så ungene kastet frosker i bobblebadet. Asj! Selfølgelig måtte de få litt tilbake, så jeg puttet en frosk i trusen til den ene jenten. Hun merket det ikke før etter minst et minutt. Skam morrsomt og ekkelt! Det er uvanlig varmt her borte til å være vinter, noe som jeg syntes er kjempe digg. hehe! 23 grader og masse solskin. aaah!

Love u Brooke ♥

#explorius #usa #california #utveksling #exchange

Mermaid

I går kom lille mermaid inn i livet mitt. Så utrolig søt ♥

2013's høydepunkter

Tusenhjertelig takk til alle dere som har gjort 2013 så bra som det var! Jeg er så utrolig takknemmelig for alle jeg har der hjemme ♥ dere betyr så utrolig masse!!

Hadde et helit fantastisk år på LVS sammen med vidunderlige folk <3

Hadde mange minnerike stunder med venner ♥ savner dere!

Store søs kom hjem etter et år i Africa ♥

Fikk verdens beste overraskelse-avsluttningsfest med verdens beste folk ♥ !!!!!!

Fikk et nytt hjem for året.

har fått så ufattelig mange nye opplevelser og nye venner!

Disneyland

I går var jeg, Brittany, Brooke, Sevanna og Ariana i disneyland. Kjempe koselig og gøy!

#explorius #california #disneyland

Nyttår i San Francisco

Må vel starte med å takke for det gamle og ønske et riktig så godt nyttår til alle sammen! Jeg var så heldig å feire nyttår i San Francisco sammen med verts familien min og Max. Det var en helt fantastisk tur! Jeg elsker byen! Vi sov syv netter på et hotell midt i sentrum av San Francisco slik at vi ikke var avhengige  av bil eller buss. Første natten ruslet jeg, Lisa, Brent og Brooke litt rundt og kikket i gatene. Vi så masse masse uteliggerer og unormale folk. Haha! Andre dagen syklet vi til Golden Gate Bridge, og vi shoppet litt. Tredjedagen gjekk me på båttur og såg Alkatras, masse seler, og Golden Gate Bridge. Så var det nyttår. Det var jo skam kjekt! Jeg, Bowen og Max hadde noen utrolig morsome timer med å rusle rundt i byn. Vi tok selfie bilder med fremmede, snakkte med ulike folk, og Bowen og Max latet som at de var homoer. Jeg trodde jeg skulle tisse i buksa hele tiden. haha! Midnatt ble det skjøte opp masse enorme og ikke minst nydelige raketter konstant i 15min. Noe av det fineste jeg har sett! Merket at vi var i en stor by når folk gjikk runt og røykte weed og likende som om det var helt normalt. Det stinket. Men vil si at det var en del av opplevelsen. Dag 5 møtte vi noen venner av Brent. Vi gjikk til Castro street som er en kjent homo gate. En ny opplevelse, og utrolig morsomt! her ble to av sykklene våres stjålet. ikke så veldig kjekt nei. Senere på dagen gjikk vi på et kjemoe kjekkt utforskingsmuseum, og vi avsluttet dagen med ein god middag ute. Dag nummer 6 gjikk vi til et akvarium museum og til at naturfag museum. Så utrolig kult! Om kvelden gjikk vi på proff basketball kamp. Var kjempe rått å oppleve. Masse høye muskuløse gutter der ja;) Neste dag møtti noen andre venner som viste oss en utrolig vakker strand og en kul utsikt plass som man kunne se ut over hele SF. Vi avsluttet siste kvelden med is, gitarspilling og sang på taket av hotellet! Kjempe kjempe koselig! Siste dagen fylte Lisa året så vi sang for henne, og vi gjorde vår siste shopping før vi kjøte hjem i 8timer.

Jeg bare elsket byen! skal helt klart tilbake dit. Her er noen av bildene vi tok! Kjenner jeg savner det allerede.

#explorius #usa #califorina #utvekslig

Image and video hosting by TinyPic

Stine, 17 år. Utvekslingstudent i California 2013-2014.